کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامـی (بروزرسانی مقاله:۹۶/۴/۲۱)Reviewed by احسان خواجوی on Oct 4Rating: کانال تلگرامی دل اواز ۵.۰

عمر تلگرام نسبت بـه سایر شبکه‎های اجتماعی و پیـام‌رسانـها بسیـار کمتر هست اما قابلیتهای برتر این اپلیکیشن پیـام رسان و نیز بروزرسانی مستمر امکانات آن سبب شده که تا به سرعت با استقبال کاربران و کسب و کارهای اینترنتی مواجه شده و به ابزار اصلی ارتباط اینترنتی جامعه تبدیل شود.همـین امر سبب شده که تا فرصتی بی نظیر به منظور کسب درآمد از کانال تلگرام فراهم گردد.

دو قابلیت تلگرام بیش از سایر قابلیت ها امکان درآمدزایی به منظور کاربران را فراهم کرده است: کانالهای تلگرامـی و رباتهای تلگرام. کانال تلگرامی دل اواز درون ادامـه، کانال تلگرامی دل اواز هر یک از این دو مورد را بـه طور کامل آموزش خواهم داد.

کسب درآمد از کانال تلگرام

به خوبی با ماهیت کانالهای تلگرامـی و نیز نحوه ایجاد آن آشنایی دارید. کانال تلگرامی دل اواز لذا درون این بخش فقط راهکارها، ترفندها و نکات مربوط بهب درآمد از کانال تلگرام را به منظور شما بیـان مـی کنم.

۱-موضوع

مـهم ترین بخش، انتخاب موضوع کانال مـی باشد. چرا کـه موضوع، نوع محتوای شما را تعیین کرده و مخاطبان را بـه کانال جذب مـی کند. متاسفانـه بیشتر افراد ساده ترین موضوع یعنی طنز و سرگرمـی را انتخاب مـی کنند و مطالب کانال را از کانالهای مطرح نظیر گیزمـیز و … کپی مـی کنند.

----پنجگانـه‌های برتر ایران و جهان----

با توجه بـه آنکه درون زمـینـه محتوای طنز، کانالهای مطرحی وجود دارد توصیـه مـی شود موضوع کانال خود را از مـیان موضوعات و سوژه های جدید و خلاقانـه انتخاب کنید. مثلاً ایده هایی نظیر مطالب و داستانـهای ترسناک، دانستنی های تاریخی، حقایق عجیب علمـی و مواردی از این دست کـه هم کانال کمتری درون این حوزه فعالیت مـی کند و هم موضوع آن جذابیت و تازگی دارد.

اما توجه داشته باشید کـه موضوع کانال به منظور طیف وسیعی از مخاطبان جذاب باشد. مثلاً کانالی به منظور ساختمان های غول پیکر و مدرن ممکن هست سوژه مناسبی باشد اما نسبتاً علاقه مندان کمتری دارد.

۲-محتوا

یکی از عوامل موثر درون انتخاب موضوع کانال، محتوا مـی باشد. شما حتما کانالی را انتخاب کنید کـه مطمئن باشید مـی توانید محتوای آن را بیـابید. بـه عبارت دیگر حتما چند سایت و منبع مرتبط با موضوع کانال داشته باشید.

نکته بعد آنکه حتما از تصاویری با کیفیت استفاده کرده و به مـیزان مناسب از فیلم یـا تصاویر متحرک هم بهره ببرید. درون متن ها هم با توجه بـه موضوع کانال، لحنی مناسب داشته باشید: نـه ادبیـاتی رسمـی و نـه بیش از حد محاوره.

۳-انتشار محتوا

  • در انتهای متن همـه پستها آدرس و مشخصات کانال را درج کنید.
  • حتماً درون طول ساعات مختلف روز مطلب منتشر کنید کـه هر بار کانال شما بـه لیست کانالهای مخاطب بیـاید.
  • به مرور یـاد بگیرید کـه انتشار درون کدام ساعتها به منظور مخاطبان بهتر بوده و بازدید بیشتری بـه دست مـی آورید.
  • هیچگاه چند پست را پشت سر هم ارسال نکنید.

۴-تیم

مدیریت کانالهای بزرگ توسط یک نفر امکان پذیر نیست. بـه مرور و با افزایش اعضای کانال تلگرام سعی کنید ادمـین های بیشتری را جذب کنید کـه در طول ساعات مختلف روز مطلب منتشر کرده و برای تهیـه محتوا، با سختی کمتری همراه باشید.

البته درون ابتدا به منظور انتشار پست درون ساعتهای مختلف مـی توانید از ربات تلگرامـی @vardast_bot هم استفاده کنید.

۵-جذب مخاطب اولیـه

از نکات مـهم کسب درآمد از کانال تلگرام جذب تعدادی بالای ممبر مـی باشد. درون آغاز فعالیت کانال حتما ابتدا پیش از آنکهی را عضو کنید چندین مطلب درون کانال منتشر نمایید. سپس تعدادی ممبر فیک درون حد چند ده نفر خریداری کرده و بعد دوستان و آشنایـان خود را عضو کانال نمایید.

سعی کنید درون چند مرحله هر بار چند ده عضو فیلک بـه کانال تلگرام خود اضافه کنید چون درون ابتدا وقتی کانالی عضو کمـی داشته باشد افراد تمایلی بـه عضویت درون کانال پیدا نمـی کنند.

با انتشار پست ها درون گروه های مختلف سعی کنید اعضای بیشتری بـه دست آورید. استفاده از تبادل تبلیغات تلگرامـی هم مناسب هست اما بـه شرطی کـه در این امر زیـاده روی نکرده و ممبرهای واقعی شما بیش از چند صد نفر باشد کـه بتوانید با کانالهایی با ممبر بالا تبادل نمایید.

۶-روش درآمدزایی

نکته بسیـار مـهم درب درآمد از کانال تلگرام این هست که به منظور درآمدزایی حتما صبور باشید. با چند صد نفر و یـا دو سه هزار نفر بـه دنبال درآمدزایی نباشید.

تعداد کانالهای که تا ۵ هزار نفر بسیـار زیـادند لذا حتما چند ماه اول را به منظور افزایش اعضای کانال خود درون نظر بگیرید. بـه مرور وقتی تعداد ممبرها بـه رقم های چند ده هزار نفری رسید بـه راحتی مـی توانید با پذیرش تبلیغات از برندها، سایتها و سایر کانالها درآمدب کنید.

برای این منظور حتما در ابتدا خودتان بـه سراغ برندها و کانالهای تجاری رفته و کانال خود را بـه آنـها معرفی نمایید. همچنین درون داخل کانال خود نیز پستی به منظور شرایط تبلیغ درون کانال منتشر نمایید.

البته دو روز دیگر برایب درآمد از کانال تلگرام وجود دارد. نخست فروش محصولات سیستم های همکاری درون فروش نظیر مـی مارکت، دایـان شاپ، مـیهن استور و … مـی باشد. شما با عضویت درون این سیستم ها و تبلیغ محصولاتشان درون کانال، بـه ازای هر خرید اعضای کانال مبلغی را دریـافت خواهید کرد.

روش بعدی اینکه مـی توانید کانال خود را درون سایتهایی نظیر کلیک گیر و تولگرام ثبت نمایید. این سایتها تبلیغات تلگرامـی ارائه مـی دهند و مـی توانید کانال تلگرامـی خود را درون آن سامانـه ها ثبت کرده و از نمایش تبلیغات دیگران درآمدب کنید.

کسب درآمد از رباتهای تلگرامـی

وقتی اسم ربات بـه مـیان مـی آید ذهن شما بـه برنامـه نویسی های پیچیده فکر مـی کند درون حالیکه مـی توان با ترفندها و ابزارهایی بدون نیـاز بـه یـادگیری برنامـه نویسی، ربات تلگرامـی ساخت و آن را بـه فروش رسانید.

برای شروع مـی توانید از دو روش زیر بـه طور رایگان یـا با هزینـه ای کم ربات ساخته و آن را بـه فروش برسانید. درون ویدئوی زیر نحوه فروش ربات آموزش داده شده است.

روش اول : استفاده از سایت بات ساز

در این سایت مـی توانید بـه طور رایگان ربات تلگرامـی ساخته و آن را مدیریت نمایید. کار با این سایت ساده هست و کافی‌ست بـه آدری بات ساز مراجعه نمایید.

روش دوم: استفاده از دوره آموزشی ساخت و فروش ربات تلگرام

در دوره آموزشی زیر کـه باید از سایت فرانش خریداری شود بـه شما روش ساخت ربات تلگرامـی بدون برنامـه نویسی و نیز نحوه فروش آن بـه طور کامل آموزش داده شده است.

پیشنـهاد مـی کنم ویدئوی زیر را مشاهده نمایید که تا باب درآمد از رباتهای تلگرامـی بهتر آشنا شوید.

در صورت تمایل بهب اطلاعات بیشتر درون مورد این دوره آموزشی، اینجا را کلیک نمایید.

کسب درآمد از کانال تلگرام با فروش کالا

به جز روش های بالا، امکان راه اندازی کانال تجاری با هدف فروش مستقیم کالا نیز وجود دارد کـه توسط بسیـاری از افراد بـه طور موفقیت آمـیز اجرا شده است.

در این مدل شما مـی توایند کالاهایی نظیر محصولات دکوری و تزئینی، انواع پوشاک مردانـه و زنانـه و یـا کالاهایی با قیمتهای پایین را درون کانال خود بفروشید.

در ابتدا نیـازی نیست این کالاها را از پیش خریداری نمایید. تنـها حتما تامـین کننده های آنـها را شناسایی کرده که تا بتوانید بعد از هر سفارش مشتری، محصول را با قیمتی کمتر از تامـین کننده خریداری کرده و سپس به منظور مشتری ارسال نمایید.

در آینده کـه فروش کانال افزایش یـافت مـی توانید کالاها را از پیش و به طور عمده تهیـه کنید.

در صورت تمایل بـه آموزش تخصصی تلگرام مارکتینگ و بازاریـابی شبکه های اجتماعی، اینجا را کلیک کنید
-↓↓↓-آکادمـی دیجیتال مارکتینگ گرشا را مـی شناسید؟-↓↓↓-

◄تعداد بازدید این ماه : ۲۲,۷۶۶




[کسب درآمد از کانال تلگرام و رباتهای تلگرامـی (بروزرسانی ... کانال تلگرامی دل اواز]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 12:14:00 +0000